Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

lørdag 13. april 2013

NY ROMANIATUR I PÅSKEN 2013

                          Ja så var det årets første tur til vårt andre hjemland og Vila Solway :)

                                    Ikke helt sommer enda...men vi hadde noen varme vår dager og ;)

Vi spiste noen ganger på Red Point i Eforie ,  god mat der .  Men de kunne ikke lage Bearnaise saus, så jeg tilbød meg å vise hvordan ekte bearnaise saus lages :)
                                                    Begge kokkene tror jeg ble fornøyde :))

                   Solveig sydde og monterte nye gardiner på Vila Solway, ble kjempebra ;)


 Vi hadde med Norsk pinnekjøtt ; og det ble  utrolig bra ;))




Her har vi norske gjester på besøk på påskeaften ;)  til pinnekjøtt . Kålrot fant vi ikke , så det ble en stappe av sellerirot- søtpotet- gulrot-fløte og smør. + litt mandelpotet .  Godt og lavkarbo ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar