Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

søndag 21. april 2013

BARNEHJEM OG DAGSENTER I ROMANIA FOR BESØK AV OSS :)

Vi måtte jo også besøke PRR s boys home "Benjamin house" utenfor Constanta igjen..
Der var det også gjennsynsglede for oss alle , tenk å heldige vi er som har "stor familie" i Romania også ;))
                     Assistenten min på kjøkkenet , like blid og flink som sist ;)
                                    Det ble jo taco der igjen :) Alltid like populært .


                  Her hadde vi også med oss T-skjorter fra BKG , som ble godt mottat ;)

Vi ble også invitert til å lage mat på dagsenteret til PRR , og der møtte vi selvsagt opp og lagde ? Jo riktig Taco :))



                           Blide og hyggelige kokka , som slapp å lage lunsj denne dagen :))




Her er leie limusinen

Her er vi på vei til Calarasi og har tatt gamleveien som da ender opp med ferje over Donau .
Dan på Bethany house med noen av barna de har der på "barnehjemmet/fosterhjemmet"
 









En flott gjeng :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar