Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

onsdag 20. juni 2012

"HJELPESENDING" til ROMANIA

Denne gangen fikk vi med masse til "sigøynerbarna" som YWAM Constanta er med å støtter og hjelper.

Blant annet 44 nye skolesekker, mer enn 100 st T skjorter/skjorter , jakker , strømpebukser , shorts , støvler , strikkasokker og masse mer. ca 100 kg fikk vi med på flyet ( kjøpte en ekstra koffertplass + litt overvekt, Sas er nå snille :-))



 Her er vi på besøk på pikehjemmet rett utenfor Constanta.


En kaffetår ble det også på barnhjemmet/pike hjemmet.


Noen fler av jentene som bodde der



Da var det farvel , men lovet at vi skulle komme igjen. Og neste gang skulle vi lage mat til de siden jeg var kokk ;-))

Litt bading i Svarehavet ble det også tid til , ca 20 grader i vannet var det i slutten av mai.
Gleder oss allerede til neste tur :-))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar