Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

torsdag 10. mai 2012

17 mai kake :-)) uten sukker og gluten

Prøvde meg på en festkake  etter innspirasjon av boka til Cecilie i Fristende lavkarbo...

Jeg gjorde noen små modifikasjoner :

Brukte Sukrin+  for første gang, og det var veldig velykket..

Fylte også med bringbærkrem, vaniljekrem , sjokoladekrem og friske bær..

Så denne kommer garantert på nytt til 17.mai..
(lagde 2 bunner , har den siste i frysen)

Ha en fortryllende dag, og ta godt vare på hverandre ;-))
Audun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar